Máte dotaz?
725 934 257
Časté dotazy

Bláznivá veverka s míčkem

Hračka, kterou si zamilují vaše děti i domácí mazlíčci
  • Plyšová veverka, která si hraje s míčkem 
  • Ideální hračka pro děti i čtyřnohé mazlíčky
  • Veverka se díky tužkovým bateriím sama pohybuje
Dnes se slevou 64%
Akce platí do vyprodání zásob. Produkt je již téměř vyprodaný.
549 Kč 199 Kč + doprava jen 69 Kč
Bezproblémové vrácení

Zboží můžete do 14 dní vrátit

Odeslání do 24 hodin

Veškeré zboží máme skladem

Garance kvality

100 000 spokojených zákazníků

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč


Veverka s míčkem jako zábava pro děti i zvířata

  • Plyšová veverka, která neúnavně chytá svůj míček
  • Díky tužkovým bateriím se veverka sama pohybuje a získá tak pozornost dětí i domácích zvířat
  • Barva míčku: oranžovo-modrá nebo oranžovo-zelená (zasíláme dle skladové dostupnosti)
  • Průměr míčku: 8 cm
  • Délka plyšové veverky: 20 cm
  • Napájení: 2× AA baterie (nejsou součástí balení)
  • Materiál: plast, plyš
  • Ovládání tlačítky ON/OFF
Chci objednat

Objednejte online

Sleva
Nyní jen 199 Kč, navíc ušetříte 350 Kč!
199 Kč

Posledních pár kusů skladem

Vyprodáno
Sleva
Nyní jen 39 Kč, navíc ušetříte 30 Kč!
39 Kč

Posledních pár kusů skladem

Vyprodáno

Objednávka

Kontaktní a dodací údaje

Na tomto počítači již byla vytvořena objednávka na jméno . Chcete vyplnit stejné údaje? ANO / NE


Doprava a platba

Poštovné:

Celkem k platbě:

Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

Máte dotaz?  
Třeba se ptal někdo před vámi

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás
Kdy moji objednávku odešlete?

Vaši objednávku odešleme nejpozději do 48 hodin od přijetí. Veškeré zboží máme skladem a připraveno k okamžitému odeslání.

Jak zjistím, kde se moje zásilka nachází?

Jakmile Vaše zásilka opustí naše logistické centrum, budeme Vás informovat e-mailem. Termín a čas doručení Vám následně upřesní zvolený dopravce. Pošle Vám číslo zásilky a Vy si můžete na jeho stránkách ověřit, kde se zásilka nachází.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Ano, můžete, pokud jsme zásilku ještě nepředali dopravci. Pokud potřebujete v objednávce něco změnit nebo ji zrušit, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Pokud již byla zásilka odeslána, změny nejsou možné.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta, můžete změny provést zde. Změnit lze následující parametry: doručovací adresu, doručení na pobočku pošty, změnit pobočku pošty, termín doručení (pracovní dny), opětovné doručení, prodloužit dobu uložení zásilky na pobočce pošty.

Pokud jste zvolili doručení společností PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na jejich stránkách zde. Pro provedení změny je třeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. Oba údaje obdržíte v e-mailu od PPL, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit, co mám dělat?

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dní dle obchodních podmínek. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy (především číslo objednávky, důvod vrácení a číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze). Balík pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno. O jeho přijetí balíku Vás budeme informovat e-mailem.

Zboží je nefunkční, rozbité. Jak mohu reklamovat?

Vyplňte Reklamační list, a společně se zbožím jej pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno.


Potřebujete poradit?

725 934 257

Po-Pá: 9-17 hod

Nic vám neunikne na našem Facebooku

Slevy a novinky emailem


Nahoru

Provozovatel: Lokalo s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno, IČ: 06339531, DIČ: CZ06339531. Web používá soubory cookies.